tirsdag den 18. januar 2011

Sygdoms ynkeri

MindsteDatter er syg igen. Og det har hun faktisk været siden fredag eftermiddag. Jeg havde en tro på, at hun ville blive rask til mandag, nu når hun valgte at blive syg op til en weekend, men nej!!


Dommen hos lægen igår : Influenza!!!!!!
Med hoste og snot. Så det skal bare tage den tid, det nu tager! Og det kunne godt tage lang tid, sagde han. Men når hun havde været feberfri i 24 timer, måtte hun komme afsted igen i dagpleje.

Dagen har været op og ned - og kun med en middagslur på SØLLE 45 min. Og da hun vågnede, sagde hun "Av øre", Og det nævnte lægen også: at der nok kom følgesygdomme bagefter. Men jeg håber, at det er ovre efter i dag. Jeg gav hende en stikpille, og den ser ud til at virke. Så nu er jeg træt, og trænger lidt til PAUSE.
Tror jeg laver en spand kaffe....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...