mandag den 24. januar 2011

Guld vask har fået en ny betydning

Jeg har været i fuld gang med at vaske kaffeposer i går aftes. Først klippede jeg poserne op i bund og i samlingen. Så det blev til et stykke fladt guldpapir.

Og så er poserne blevet vasket i sæbevand.

Prøv at se hvor beskidt vandet blev. Og jeg skriftede endda vand flere gange undervejs. FØJ. (selvom det duftede godt af kaffe :-))
Og sådan så de ud, da poserne var tørret og lagt i en stor stak. 80 poser er der her. I to størrelser. Så jeg satser på, at der kan blive til 267 stykker papir i 7 x 15. Så det er bare at gå i gang med at måle ud og klippe.
Og med dem jeg har i forvejen, kan der med lidt held blive til to guldtasker.

Og så er det at jeg kommer med en lille sidebemærkning: det er f.... godt at jeg også har mine strømper at strikke på. Ellers tror jeg at jeg fik pip af alle de guldposer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...