lørdag den 22. januar 2011

Citron lige i øjet....... øhhh - jeg mener øret.

Tøseaftenen i går var bare så hyggeligt. Vi fik snakket en del om vores kære unger, og om vores liv her og nu. Og fik selvfølgelig spist lækkert mad. Min dessert var desværre en smule tør. Men jeg er heller ikke en ørn i køkkenet. Plejer faktisk at få Manden min til at bage. Men han var ikke hjemme i går, så jeg måtte selv. Jeg kom træt hjem i går. Og skulle tidlig op. (sprang min lørdagstræning over, forbi jeg har pisse ondt i halsen) - og gjorde i stedet klar til formiddags fødselsdagskaffe ved svigermor.

Så det var først da jeg kom hjem, at jeg kunne tømme postkassen. Og prøv at se, hvad jeg kunne åbne for:

Disse fine ørenringe. De er bare så søde, og de er købt lige her. Små citroner på 14mm. De skal helt klart snart i ørerne. Nice synes jeg !!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Fandt lige din blog - sikke en hyggelig blog - den vil jeg rigtigt gerne følge med i.
    God aften.
    MVH Jette

    SvarSlet
  2. Velkommen til som fast læser. :-)

    Har du luret min Give Away?? Måske var det noget for dig. Prøv at tjek, og så meld dig på den, hvis du har lyst.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...