lørdag den 11. december 2010

Yndlings spisen

Synes lige at jeg vil vise jer min absolut yndlingsspise. MANGO.  Jeg elsker frugten i alle afskygninger. Både som frisk og som tørret. Og har altid et par stykker i huset. Kan næste ikke handle uden, at de ryger ned i kurven. (desværre kan det ikke ses på mig at jeg elsker dem - for jeg spiser jo også andet - som nok ikke er nær så sundt).
Og jeg har bestil forsyninger af min søde svigerinde. Hun og min bror skal en tur med deres børn hjem til hendes hjemland i 6 uger til januar. Og hvis hun kan komme til det, vil hun putte lidt tørret frugt i kurven hjem. Lækkert lækkert - jeg glæder mig allerede, selv om jeg får poserne at se midt i februar.

Og indtil da, må jeg "nøjes" med det, jeg selv kan skaffe mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...