onsdag den 1. december 2010

Så løfter jeg sløret for en vinder

Wohoow! Sikke mange der havde lyst til, at være med i lodtrækningen af det lilla armbånd.
Jeg er meget beæret over, at så mange havde lyst til at deltage. 65 lodder blev det til - for jeg skal jo også have alle de faste læsere med som IKKE kommenterede min Give Away.

Skal vi komme igang med udtrækningen?
Jeg ved godt, at ÆldsteDatter skulle trække lod, men hun havde bedre ting (læs: drenge) at foretage sig, så jeg spurgte Random om hjælp.
 Og Random.org udtrak vinderen.
1. præmien gik til nr. 38.

Kirkesjov der skrev bl.a.: ".Hej Henny. Faldt lige over din blog - hvor er her hyggeligt og fine ting du laver! Jeg er med på 2 lodder. .."

Send mig en mail Mette, og jeg sender gaven til dig.

1 kommentar:

  1. Jaaaa - jubiii - mig som aldrig vinder noget?? Fantastisk. Vil glæde mig til at få det på min arm. Tusind tak til lykkens gudinde :-)

    God aften.

    Mvh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...