torsdag den 2. december 2010

Pludselig gik det hurtigt

Jeg blev færdig med uglen her den anden dag. Og i går tænkte jeg, at jeg da lige ville se, om jeg ikke kunne finde noget stof til betrækket. Og pludselig gik det bare hurtigt, og det ene stykke stof tog den andet, og inden jeg havde set mig om, havde jeg syet forsiden.
Jeg  har forsøgt at ramme farverne på broderiet, og det resulterede i brunblomstret stof (en rest fra bukser til MellemsteDatter), lilla ternet stof (rest fra dynebetræk til MindsteDatter), grønt blomstret stof (rest fra Æblekjolen) og nogle orange farvet stof (en skjorte jeg købte på genbrug til 5kr).

Jeg gik så ind i lynlåsposen og her fandt jeg en lynlås der bare passede perfekt i farven. Heldigvis havde jeg en skjorte mere i sammen farve (også købt i genbrug til 5kr), og denne klippede jeg i stykker, og fik det basket sammen, så åbningen er nederst på pudens bagside.
Og nu pynter den inde på MindsteDatters værelse som lovet.

Og næste projekt er i støbeskeen...:-)

2 kommentarer:

  1. Hej Henny,
    Hvor er broderiet og puden skøn. Og den minder mig på, at jeg har en skuffe fuld af broderier, jeg hellere må få monteret...

    Du skrev, at du har en gyngestol til salg? Vil du evt maile et foto og din pris til mig? Plus din adresse, så vi kan gøre noget, hvis det er ☺

    mettebrinch@gmail.com

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette.
    Ja ÆldsteDatter har færdiggjort endnu en i større tern, og den skal MindsteDatter havde i julegave. Vi skal vist til at sy den i aften. En lidt sød ting med de der broderier, synes jeg.

    Jeg sender dig lige en mail senere i dag, Mette.

    Og håber du falder pladask for den, for den står og fylder inde i mit soveværelse pt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...