mandag den 20. december 2010

Dagens gevinst.

Kaos i  Århus. Jeg var så IKKE den eneste der ville til Århus og nyde julestemningen. Mange andre havde fået samme idé. Og så var det bare pisse glat, så det tog lige lidt længre tid at køre end først beregnet. Men vi kom da frem. Men det betød så også, at jeg ikke fik så lang tid i byen, som først håbet.
 
Men jeg trippede igennem de glatte gader, og kom en tur i Box de Luxe, og fik denne:
 
Beck Söndergaard tørklædet J-Dot Nude. Et totalt fedt tørklæde med neon bomber i forskellige størrelser. Jeg har længe gået i kigget på den, og nu fik jeg endelig muligheden for at få den. Da jeg kom ind i butikken og stod med tørklædet i hånden, overvejede jeg et øjeblik, om jeg skulle have den.... lagde den så tilbage på hylden med den tanke "Nej, jeg har så mange tørklæder i forvejen", og da jeg så bestemte mig for at "Jow, jeg skal have den", var der f.... en der stod med tørklædet i hånden. Så blev jeg pisse sur på mig selv, og ærgede mig over, at jeg ikke var god til at tage sådan en simpel beslutning. Jeg vimsede rundt i butikken, imens jeg kunne høre pigen sige til sin kæreste "Skal jeg tage denne til XXX i julegave, eller skal jeg finde noget andet?". Og inde i mig selv sage jeg bare "Læg den tilbage - læg den tilbage". Og da jeg så kiggede til venstre, så jeg at der var en kurv med 8-10 tørklæder i samme model. Og VUPTI - havde jeg en ny i hånden, og jeg kunne glad gå til disken og betale for den. Og for at det ikke skal være løgn, fik jeg dem til at pakke den ind. Så nu er der en ekstra julegave til mig selv til juletræet.
 
Bagefter gik jeg en tur i  Stof & Stuff, og Børnenes Magasin. Super lækre butikker. Men her fik jeg ikke noget. Osede efter en gave til MindsteDatter, men fandt ikke lige det der sagde WAUW. Krea fik også et besøg, og imens jeg var der, ringede min veninde, og så var der afgang hjemad. Lidt ØV, men jeg kendte jo betingelserne. Og jeg gemmer bare "millionerne" til en gang i januar, og så skal jeg en tur til Århus igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...