tirsdag den 19. oktober 2010

Tasken i genbrugspapir

Nu har jeg fået familien til at spise chips, Chef de pommes, og alt muligt andet i blåt papir længe, og nu er den endelig færdig. Min første selvskabstaske i genbrugspapir. Og sikke et arbejde. Det har bare taget lang lang tid. Hver eneste stund jeg havde ledigt har jeg brugt på at folde papir, og lave taske.
Jeg har prøvet at lave den, så bunden er lidt rund i det, og idet jeg ikke havde en brugsanvisning, har jeg forsøgt mig lidt ad. Og tænkt det, som om det var af stof (så plejer det at være lidt nemmere for mig, for i stof føler jeg hjemmebane). Jeg har sat en sort lynlås i. O i morgen vil jeg se om jeg kan finde noget jeg kan bruge som hank. Forestiller mig at det skal være noget groft snørre. Men nu må jeg se, om de har det nede i sybutikken. Men her er den så:
Jeg er spændt på, hva familien siger. :-)

3 kommentarer:

  1. Så fin, så fin, det ville jeg gerne lære, måske kan du give mig et par tips?:-)

    SvarSlet
  2. Birgit: Det kan du nemt. Du kan bare komme på kursus hos mig.
    Micha: Tak. Og den blev bare beundret meget i går til min Mosters sølvbryllup.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...