fredag den 15. oktober 2010

Seng med nyt betræk

Knap har jeg fået efterårsferie, før end jeg har smidt det pæne tøj, og er hoppet i maletøjet. Og nu har Mindstedatter's kommende nye seng fået første gangs maling.
Det er en vokseseng. Købt i IKEA for mange år siden. ÆldsteDatter har haft den som seng i omkring 11år. Den er fyldt med hakker og ridser og buler, og man kan rigtig se, at den har været igennem meget. Men nu bliver den så malet hvid og får nye lameller i bunden. Og i morgen får den også en ny madras.

Jeg drager nemlig til Århus med de to store piger. Vi skal ned og ose og hygge. Min plan er, at vi skal spise morgenmad i IKEA, derefter ose rundt i IKEA. Så skal vi ind til byen og gå rundt i bl.a. Latinerkvarteret hvor vi også skal finde en hyggelig cafe og så på strøget. Og vi slutter af i Bruns Galleri.

Det skal nok blive godt.

1 kommentar:

  1. Iihh må jeg ikke komme med? ;) Lyder som en rigtig hyggelig plan. Rigtig god tur :) Og god weekend!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...