fredag den 8. oktober 2010

Genbrug i fuld sving

Og når jeg ikke hækler sidder jeg og nørdler med disse foldetasker. Jeg har lige lært det, så jeg er dybt koncentreret, når jeg laver det. Men jeg er fuldstændig bidt af det, og har idéer til mange tasker jeg skal lave.
Jeg vil lave en i Whiskas kattemad tørkost papir, og en i grønne farver. Desværre er jeg løbet tør for materiale til disse to, så jeg må vente til katten har spist mere og til vi selv får spist en spandfuld ærter igen. Så hvis der sidder nogle derude, som kan hjælpe, ville det glæde mit hjerte.
Der ud over har jeg også gang i en i blå farver. Og her har jeg stor hjælp fra mine store piger, de spiser en del chips i weekenden, så jeg løber ikke tør i disse farver foreløbigt.

Og så har jeg spredt rygtet alle de steder jeg bevæger mig, så med lidt held får jeg materiale løbende.. JUBIIII...........!

4 kommentarer:

  1. Ih, hvor jeg kender det! Jeg er også blevet bidt af flettebillen, og jeg er netop blevet færdig med mit første projekt: et penalhus.
    Familie, venner og kolleger er sat til at samle chipsposer med mere!

    Venligst
    Susan
    Bruxelles

    SvarSlet
  2. Ja, de må bare i gang. Og inden du får set dig om, har du en ordentlig stak, du kan bruge til tasker.

    SvarSlet
  3. En god ide hvis du mangler materiale : Køb gavepapir/bogbind, skær det ud med en hobbykniv i den størrelse du vil have dem, og læg derefter tape henover :) Det er bedst med den brede slags tape..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet. Det vil jeg overveje til næste gang jeg skal lave en ny taske.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...