torsdag den 23. september 2010

Nye stoffer igen igen...

Jer som kender mig ved at knap kan et projekt blive færdig i mine hænder, førend at et er sat i gang.
Jeg har fået flere nye stoffer. Noget af det er købt her via en postordre. Og det andet er købt her, da jeg var i Ikast i går.

Jeg skal snart gøre MellesteDatter glad. For hun har bestilt et par bukser i den flotte lilla farve. Hun vil gerne have et par EG-bukser med store sjove lommer. Så det skal hun da have.

Jeg fik jo også lavet en EG-hue til MindsteDatter, men jeg tror ikke helt den er varm nok til hende til vinter, så derfor skal hun også have en enten i det røde eller det turkise fløjl (eller en i hver :-)) - og selvfølgelig foret med det lækre råhvide fleece.
Ternet stof kan jeg altid bruge, så det er ikke købt til noget specielt.
Og det stribede rib var bare så pænt, at det måtte jeg også eje.
Min Mor er ved at strikke en vest til MindsteDatter i en lækker chokoladebrun farve. Og jeg tænkte  at de kunne være pænt med et par vilde bukser til i dette stof. Tror det skal være ballonbukser.
Og disse fine bånd ender måske på de huer jeg skal sy til MindsteDatter. De var lidt sjove, og kunne godt være lidt festligt på sådan en hue. Jeg kan især godt lide at den ene er gennemsigtig... sjov detalje.

2 kommentarer:

  1. Hej Henny!

    Tak for din søde kommentar hos mig og fordi du meldte dig som fast læser! Skønt for så fandt jeg også frem til dig og hold da fast en bunke inspiration der venter her. Jeg har fuldstændig tabt mit hjerte til din fantastiske hæklede puf. Må jeg spørge hvor lang tid det har taget dig at hækle?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Jeg startede den 3. august med at hækle. Og har stort set hæklet 4 ud af 7 aftner. Så det har taget lang tid. Det har været en langsommelig proses, men det har også været hyggeligt. Og idet jeg helst skal have noget mellem hænderne hver aften, når jeg ser tv, er jeg næsten ved at blive desperat allerede....skal have fundet på noget andet "sysle"-arbejde..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...