lørdag den 14. august 2010

Smækbukser til MindsteDatter.

Jeg skulle jo lige prøve min super overlocker af i går, så jeg fik lige bikset et par bukser sammen til MindsteDatter. De er lige i det største endnu, så hun må lige vente ½ år inden hun kan komme i dem. Men put, så er der lidt i gemmeren.

Bukserne er en EG mædel. DE er syet i mørkeblåt denim fra Stof & Stil, og så har jeg syet små runde gule ringe ved knæerne, som jeg har zigzagget fast. Nederst er de lagt op med en orange løbegang med elastik. Og i hals/ærme har jeg sat turkis skråbånd og en turkis knap. Håber ikke I kan se at symaskinen drillede da jeg syede knaphuller

Og læg nu mærke til den flotte syning der er indeni bukserne :-).

Det gør lige det sidste, ikk??

2 kommentarer:

  1. Hvor er de lækre! Og jo det gør lige det sidste når man kan lave den pæne syning indeni også :) Jeg glæder mig også over det hver gang min overlocker er i brug.

    SvarSlet
  2. Ja, og jeg kan mærke at jeg blir mere og mere glad for den for hver dag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...