fredag den 20. august 2010

Så er mønsteret købt...

med lidt hjælp fra et par stykker.

Min gode veninde skulle på job til smilets by i går. Og jeg plejer jo at være med, når jeg har behov for nyt på lageret. Men jeg kan jo ikke bare sådan komme på shoppetur mere. Nu har jeg jo et "job" på løntilskud, jeg skal passe.

Men jeg sendte bud med hende. Men desværre glippede det. Og så måtte jeg i gang med mine livliner. En sød Sandie fra denne blog tilbød også at hjælpe. men desværre glippede dette også. Og så måtte livline 2 træde i kraft. Nemlig Manden min. Han var tilfældigvis på Sjælland og i nærheden af en Stof2000. Så med hjælp fra Sandie, fik jeg guidet Manden min hen til nærmeste Stof2000. Jeghavde givet ham mønsternummer, og sagt at han gerne måtte købe blandede fraver i skråbånd, nu når han var der.

Han skulle til møde derovre firmamæssig, og kom først hjem kl 1 i nat.
Og dette smukke syn mødte jeg, da jeg stod op i morges. SE. Han havde lagt det hele så pænt på bordet, og anrettet skråbåndene på hver side af mønster... Hvor er han bare sjov og sød på samme tid.

Så nu kan jeg komme i gang med at sy kjolen til MindsteDatter. Spændende...

3 kommentarer:

  1. Er glad for at jeg endte med at kunne hjælpe lidt alligevel :)

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se det færdige resultat.

    Hvad er dog det for noget spændende noget, du har fået lov til at komme ud i med løntilskud og blomster på bordet den 1. dag? Så føler man sig lidt velkommen :-)

    SvarSlet
  3. Ja Sandie. Det er jeg også.

    Majer: Ja, og nu er kjolen klippet. Spændende om jeg får tid ved symaskinen i morgen.
    Mht løntilskudjobbet - så sidder jeg på vores kommune nu, og lærer lidt om deres system og arbejdsgang. Måske blir jeg så god at de tilbyder mig et job dernede. Jeg har da lov at håbe.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...