søndag den 22. august 2010

Gul er en glad farve - FÆRDIG.

Så blev jeg endelig færdig med min gule kommode. Ja - den har jo været færdig malet nu i over en uges tid. Men problemet var de der knopper. Jeg håbede jo lidt at jeg vandt nogle fine hæklede knopper her hos Søhesten. - men det gjorde jeg så ikke ØV....

Så måtte plan B i gang. Jeg har ledt mange steder på nettet. Men jeg har bare ikke fundet lige dem, det skulle være. Og så lige pludselig her den anden dag, så kom jeg i tanke om at jeg jo havde købt dem. Og at de var i en skuffe i stuen. Da ventede bare på at jeg skulle finde dem. Jeg havde egentlig købt dem til en anden kommode - nemlig denne. Men som I nok kan se, skulle jeg her bruge 8 knopper, og jeg havde jo kun købt 4. De er fra IKEA, og de kostede kun en skilling.

Men nu kan de så komme på arbejde i den gule kommode, og Manden min satte dem i i dag. Så nu er den endelig færdig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...