mandag den 9. august 2010

Gul er en glad farve - del 2.

Åhhh det er godt nok svært, det der med at springe ud i en gul farve. Jeg har nu malet og malet på skabet, og den fik 3 gange grunder, før jeg var tilfreds. Og jeg synes faktisk, at den er meget pæn som hvid.
MEN... nu havde jeg jo købt gul maling, og det skulle da ikke gå til spilde. Jeg blev simpelthen nødt til at prøve det af med den gule farve. (Og om ikke andet så kan jeg altid male den hvid igen, hvis alt glipper.)
Og jeg havde egentlig bestemt for at droppe med gule men - så var jeg lige til kaffe dette lækre sted i går. Og jeg blev simpelthen så glad, da jeg kom ind i Savillas gaver og landkøkken. Fyldt med farver og fest og godt humør. Så jeg sagde til Manden Min: " Se det ligner vores hjem". Og det kunne han kun gi mig ret i.
Så nu har den fået den første omgang gul. Og hold da helt op mand... den er godt nok gul. Tror da godt nok at pigerne får et chok når de kommer hjem fra skole i dag.
Og skabet står jo nede ved deres værelser, så hver morgen når de åbner deres døre, mødes de af dette syn fra nu af:
Jeg skal selvfølgelig også have malet de der skuffer. Men de driller lidt. De har fået en behandling med bejsning, og bejsningen bliver ved med at trække igennem de hvide maling. (det har fået 3 gange hvid nu). Så jeg skal have fat i noget maling på terpentin basis. men jeg nægter at betale 180kr for en ½ liter, nu når jeg kun skal have en lille skvat. Så jeg må se, om ikke jeg finder det hos familieen eller hos nogle venner. Det kunne jo være der fandes en der forbarmede sig over en fattig arbejds - leder. (Ja, jeg har ledt efter nyt job nu siden 1/1.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...