mandag den 7. juni 2010

Så blev skokommoden færdig

Synes lige jeg ville vise min fine "nye" skokommoden. Nu er den endelig færdig - eller rettere sagt, så blev den faktisk færdig i sidste uge, men hele byen har jo været vendt op og ned pga årets store begivenhed = FESTIVAL. Og det måtte jeg jo støtte så godt som jeg nu ku, og derfor har jeg været lidt fraværende.
Men nu er jeg tilbage. En lille smule flad - både på den ene og den anden måde. Men vigtigst af alt - jeg har haft en super skøn weekend. Og været sammen med en masse super skønne mennesker. Og smagt på en hulens masse sprut. Og hørt en masse godt musik. Især SANNE SALOMONSEN - som fuldt ud levede op til mine forventninger.

Og hvis vi lige skal vende tilbage til skokommoden, så blev den jo malet brun BRUN BRUN. Jeg synes næsten ikke den kunne have andre farver. Men manden min synes den er mindre pæn, for at sige det på den pæne måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...