tirsdag den 8. juni 2010

Min første give away

Nu bliver min YngsteDatter snart 2 år, og så synes jeg det er på sin plads at lave en Give Away.
Jeg har bestemt mig for at det skal være en af mine syede armbånd med hæklet knap. Og jeg har bestemt at vinderen selv bestemmer hvilken farve den skal være. Og den bliver selvfølgelig lavet så den passer til vinders håndled. SÅ HUSK at skrive omkreds på håndled.


Reglerne vil være som de er andre steder:

1 lod: skriv en kommentar + mailadresse hvis ikke du har en blog.

2 lodder: skriv en kommentar og link til min side (billedet fra dette indlæg her må gerne bruges til at linke med)

3 lodder: skriv en kommentar, link til min side og bliv fast læser (er du i forvejen fast læser tæller det selvfølgelig med)


YngsteDatteren min trækker vinderen på sin fødselsdag den 30. Juni. Sidste chanche for at være med er den 29. Juni klokken 24.00 nul nul dut!

15 kommentarer:

  1. Skøn give away - smidder fluks 3 lodder i puljen. Har målt mit håndled til 16 cm og ønsker mig det blå, hvis jeg bliver den heldige:)

    SvarSlet
  2. Smukke & festlige armbånd ;-)
    Smider 1 lod i bøtten
    Hvis jeg skulle være den heldige vinder, ville jeg blive super überglad for et armbånd i blå/grøn/turkis farver- gerne med en kontrastfarve. Mit håndled måler 17½ cm
    Hilsen Helle
    hellefilbert@webspeed.dk

    SvarSlet
  3. Hei og hopp ;). Jeg har kjempelyst til å være med! Trekker ett lodd! Masse hilsner fra Nina i Norge

    SvarSlet
  4. Jeg vil helt vildt gerne vinde et super sejt armbånd 3 lodder til mig :0)

    SvarSlet
  5. Flot - jeg vil gerne være med - 3 lodder Tak :-)

    SvarSlet
  6. Hej, fine armbånd, jeg tager også et lod, min arm siger 16 cm, og du ved jo, min yndlingsfarve er noget med limegrøn:)

    SvarSlet
  7. Hej Super flotte.
    Elsker limgrøn sort hvid
    khc@lite.dk
    3lodder

    SvarSlet
  8. sikke en dejlig blog, sådan lige at falde over :)
    Vil meget gerne deltage i din give away med 3 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  9. Hej
    Jeg vil gerne smide 2 lodder i bunken, og så krydser jeg fingre :)
    Min håndled er ret lille, kan desværre ikke den eksakte omkreds, men omtrent 15 cm :)

    SvarSlet
  10. Sikke nogle skønne armbånd, jeg er med for 3 lodder :o)

    Mit håndled måler 17 cm og hvis jeg kan vælge farve kunne jeg tænke mig det i lilla toner :o)

    SvarSlet
  11. Wauuu, hvor er de skønne, jeg må være med.Mit håndled er 18 cm. Jeg glæder mig til at følge din blog. Det må blive til 1 lod til mig. :)

    SvarSlet
  12. åh de er fine, jeg må bare være med, ogdet skønne armbånd jeg vinder ;) skal da være i en fin gul eller lilla. mit håndled måler 18 cm

    Jeg er med på 3 lodder.

    Kh sara

    SvarSlet
  13. De er da super fine, så vil meget gerne deltage med 3 lodder :O)
    Mit håndled er 15 cm, og jeg eeelsker lilla ;O)

    SvarSlet
  14. Så flotte armbånd! Jeg vil gjerne være med-1 lodd til meg :-)

    SvarSlet
  15. Uhh, jeg kan da vist lige nå at være med:)
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder.
    Mit håndled måler 17cm i omkreds.
    Håber din datter får en god fødselsdag i morgen:)
    Kh Catrine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...