fredag den 18. juni 2010

Mere sommertøj til YngsteDatter

Så fik jeg lige syet lidt mere sommertøj til YngsteDatter. Vi skal jo være klar til solen og sommeren, som kommer snart. Om ikke andet så når vi drager sydpå på ferie... Først fik hun lige en elefant T-shirt. Modellen jeg har brugt er den samme som til de andre kjoler hun har. jeg har bare justeret lidt i bredden på denne.

Jeg købte dette fine grøn / hvide stof sidste sommer i genbrug. Da jeg købte det var det som en nederdel. Og nu har jeg klippet og suýet den om til en sommer T-shirt. Og frisket den lidt op med gule kantbånd, og lidt gult broderi på stoffet. Og en sød gul blomser-knap.

Denne kjole købte jeg også sidste sommer, men da var den forklædt som en XL sommerkjole. Og nu har den fået nyt liv som en sommerkjole i str 86. Mønstret er fra et Ingelise Sy og strik, og jeghar lavet mønstret lidt om, så der nu er bindebånd ved begge skulder. Jeg har syet bærestykke i grønternet stof og gul blomtret stof fra Stof & Stil. Og kantet den med lidt rødt skråbåns forneden. Glæder mig til at se hende i denne med et par gemasher under.


1 kommentar:

  1. Ej det der elefantstof er super sødt, skøn tshirt:0)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...