tirsdag den 6. april 2010

MellemsteDatterens værelse













Jeg har fået frisket MellemsteDatterens værelse op. Og hun er bare så glad nu. Og veninderne jublede begejstret, da de så værelset. Og det er faktisk ikke engang de store ting, jeg har haft gang i:
  • Jeg har malet rammen på min "første Far"s hestebroderi i en flot skrignende farve.
  • Jeg har malet de gamle små rammer turkis, og har limet små heste ind i rammen. Den ene hest er købt i BR, den ande havde vi selv. Og inde i rammen er der sat tapet.
  • Købte en gammel reol til 45kr på Spilopperne, malede den turkis, satte tapet ind på bagvæggen. Og fyldte hylderne op med skotøjsæsker beklædt med tapet.
  • Beklædte den gamle Diddle-smykkeskrin med tapet.
  • Købte en gammel maleri - også på Spillopperne (jeg er deres nye stor kunde ;-)), malede den flot lilla, og inden jeg satte rammen på maleriet, friskede jeg maleriet op med at sætte et stykke stof omkring hele maleriet, og satte det fast med klammer.... Og min søde mand sømmede det hele sammen igen. TAK SØDE MAND :-)
  • Mellemeste pigen havde også en gammel paphylde. Den har jeg beklædt med tapet.
  • Og en anden gammel træting, har jeg malet orange og sat tapet på skufferne.
  • Og så fandt jeg min gamle patchwork sengetæppe frem fra gemmeren.

Og nu har hun da bare det fineste værelse.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...