mandag den 12. april 2010

Lapper

Det startede egentlig med at jeg skulle have fixet mine bukser. De gamle hullede bukser gik bare i stykker fordi jeg havde for travlt. Så lige pludselig var de små søde tjekkede huller blevet temmelig store. Og så måtte jeg jo finde en løsning. Og så fik jeg den fikse idé at sy hæklede lapper indeni bukser. Og jeg orkede bare ikke at hækle - for det skulle jo gå hurtig med de der lapper. Så jeg suste en tur på genbrug.

Og gæt hva jeg fandt der???? Fine orange brune grydelapper til mit køkken. Pris 5.-. Dem måtte jeg da eje... Er de ikke fine???

Og så fandt jeg også nogle fine brune grydelapper til ingen penge. Men jeg synes altså de var lidt for tynde, så jeg hæklede dem sammen to og to, med turkis garn, så nu har jeg to tykke flotte grydelapper.

Og bukserne spørger du måske nu??? jo jo de blev også lappet. Jeg smider lige billede ind af dem senere...
(og mærkelig nok, så kan man nu købe bukser af samme slags nede i modebutikkerne - det er da lidt spøjst... jeg er åbenbart ikke den eneste der er en klovn til at tage bukser på, uden at ødelægge dem!!)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...