tirsdag den 3. november 2009

Stjerne vest



For ca et år siden så jeg i et ugeblad Marianne Dinnesen have en utrolig lækker vest på med stjerner rundt i kanten. Den måtte jeg bare eje. Men med en lille baby på 6mdr på det tidspunkt var pengene små, og så var der jo kun en ting at gøre..... jeg måtte lave den selv.

Jeg har været på biblioteket og fundet veste-mønster og så gik jeg ellers i gang. Og efter et par måneder med flittige hænder fik jeg endelig lavet vesten færdig. Og jeg er selv ret stolt af resultatet....
Det er ÆldsteDatter der står model.

1 kommentar:

  1. Det kan jeg godt forstå du er stolt af - den er rigtig fed !
    jeg har forsøgt at svare dig tilbage på dit spørgsmål inde ved mig ang blomsten på min væg. Har skrevet til dig i kommentar-boksen.

    KH Maria.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...