tirsdag den 3. november 2009

Stribet vest

Jeg så bare den sødeste vest her for et stykke tid siden. Den var lavet i striber og ene forskellige melerede garner som jeg ikke sådan umiddelbart selv ville have sat sammen. Men denne her vest var bare smart - så imens jeg gik bag ved hende der bar den - gik jeg og noterede farver og prøvede at måle med fingerne hvor bred striberne var...(hvis andre vidste hva jeg lavede ville de nok have grinet af mig)

Og dagen efter suste jeg til Grønhøj og købte garn.


Nu har jeg endelig lavet vesten færdig, og jeg synes selv den er blevet meget fin. Men som det kan gå, når man strikker lidt uden opskrift - JA - så er den blevet en lille smule for lille til mig. Men heldigvis har jeg et par piger der helre end gerne aftager mine ting.

Så nu skal de sidste ender lige hæftes - og så har MellemsteDatter fået sig en ny vest.













Det er ÆldsteDatter der står model på billederne...











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...