tirsdag den 17. november 2009

Endnu en vest



Jeg har fået lavet en vest til min MindsteDatter. Fik en lækker strikkeopskrift fra en ekskollega, og gik så ellers i gang lige så snart jeg havde fået garnet i hus. Og det gik bare stærk. Godt nok måtte jeg strikke stykkerne to gang før end at jeg var tilfreds med dem. Men efter at jeg skiftede pind og størrelse, synes jeg det kom til at passe med størrelsen. Og de stykker jeg strikkede kom til at se MEGET mærkeligt ud. Men det skulle de ifølge opskriften.

Og så gik jeg i gang med at hækle små blomster, som jeg syede ind i alle de huller der var.

Vesten er meget skæv og kantet, men jeg synes selv at den ser skide godt ud. (man har jo lov til at rose sig selv) og min MindsteDatter synes selv at hun er stangsmart, når hun har den på.

For at kunne holde den på hende, har jeg syet to små trykknapper på. Jeg må se om jeg kan få prinsessen i den, så I kan se den på levende model.

1 kommentar:

  1. Hejsa. En kommentar til et lidt gammelt indlæg. Jeg havde nemlig for et stykke tid siden set, at du havde lavet den vest, som du fik opskriften på af mig, men som jeg ikke selv havde haft mod til at lave endnu...

    Men i dag fór min pose med garn og opskrift lige op i hænderne på mig og vupti har jeg lavet bagstykke og ét forstykke. Du skriver at stykkerne godt nok ser lidt mærkelige ud... det tør sørme godt nok siges. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvordan jeg skal sætte dem sammen for at få et nogenlunde ærmegab og halsåbning... Heller ikke selvom jeg er lidt ekstra kreativ... Jeg må vist også kæmpe videre med den for nu skal det være!!!

    HATTEN AF FOR DIG, SØDE :-)

    Masser af sommerhilsner!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...