søndag den 22. november 2009

Elsebeth Gunther

Jeg har været på jagt. Og jeg fandt det jeg søgte. Og jeg fik det sørme også "nedskudt". Så nu skal jeg BARE vente på at de kommer med posten.

Jeg arvede en bog fra min veninde´s mor med Elsebeth Gunther med voksentøj. Og har altid været glad for den. Kan jo godt lide sådan noget flipper tøj.

Og så fik jeg den idé at jeg også skulle have de to andre bøger hun har lavet. Og jeg gik så på jagt efter dem. Fandt dem inde på QXL, og aktionen sluttede først i dag. Så jeg har bare gået nu i flere dage og ventet og ventet... og håbet på at bøgerne kunne blive mine.... og hver gang jeg så at en eller anden havde budt over mig - JA så skældte jeg ud herhjemme, og skyndte mig at byde mere... Men så kom de op på mit maxbeløb, og jeg håbede bare at INGEN anden ville give mere.

Og jeg har næsten ikke sovet i nat på grund af de dumme bøger. Og da jeg sov - JA så drømte jeg om de bøger.

Jeg stod tidlig op i dag, gik i bad, lavede kaffe, og satte mig til pc - og ventede og krydsede fingre.

Og her kl 9.33 kom der mail om at bøgerne var mine. Så når de så endelig kommer, så skal jeg bare til at sy sjove ting til min Mindstedatter.

Så endnu engang skal jeg vente på den søde postmand...





3 kommentarer:

  1. Hej Henny
    Tak for hilsen på min blog - og tillykke med din egen, nye blog ;o)
    Her skal du nok få mange sjove timer til at gå.

    God fornøjelse med syningen. Det er simpelthen så skønt at kunne lave noget særligt, helt personligt til dem man holder af.

    KH Frau Putz

    SvarSlet
  2. Hej igen...
    ... med hensyn til nattøj, som jeg skrev om i et andet indlæg, er der så ikke et simpelt lige op og ned buksemønster i denne bog, du kan bruge til natbukser???

    SvarSlet
  3. Majer: jow. Jeg fandt et mønster jeg kunne bruge. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...